reklama

Na čajíku...

Víkend skončil. Mal by som sa asi tešiť, že ťa znovu uvidím. Neviem však, či sa vôbec budeš chcieť so mnou ešte niekedy stretnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vedel som, že dnes musím ísť na kontrolu do nemocníce, nebolo to však pre mňa dôležité. Primár bol milý chlápek, povedal, že sa jedná o pomerne zriedkavú vec. Nie je u nich zvykom obväzovať polámané nechty. Namastil mi ho a povedal sestričke, nech mi ho obviaže. Obviazala. Až keď som sedel v autobuse som zistil, že mi ho zaviazala o ukazovák, ktorý potrebujem na fotenie. Musel som si to teda previazať sám. Po chvíli som vystúpil z busu a zašiel do nákupného centra prečítať si noviny, dať čajík. Už nie pivo... Čierny čajík...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedel som tam, v kaviarni, kde sme zvykli spolu zájsť. Väčšinou si si tam objednala mojito. Sedel som na gauči, kde sme sedávali spolu. Cítil som sa na ňom zvláštne. Sedel som tam, popíjal čaj a premýšľal, aké by to bolo sedieť tam s tebou. Sedela by si oproti mne. Usmievala by si sa tak nádherne, ako to vieš len ty. Ja by som obdivoval krásu tvojich očí a vlasov, na ktoré som mal vždy slabosť. Chytil by som ťa za ruku a vychutnával si ten úžasný pocit. Že stojíš pri mne. Teraz som v neisote. V neistote, v akej som ešte nebol. Úplnej. Modlím sa za to, že raz len tak prídeš a povieš: "Stojím pri tebe, už ťa neopustím, spolu to zvládneme." Ja sa bez boja nevzdám.

Branislav Račko

Branislav Račko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študentom žurnalistiky na Katolíckej univerzite v Ružomberku a fotoreportérom tlačovej agentúry SITA Zoznam autorových rubrík:  ŠportNázoryO fanúšikochOsobnéFotografie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu