reklama

Možno áno a možno nie...

„Máš rýchle auto. Chcem lístok hocikam. Možno sa dohodneme. Možno, že sa spoločne niekam dostaneme. Všade je lepšie ako tu. Začíname od nuly,  a tak nemáme čo stratiť. Možno, že niečo dokážeme, ale ja ti nemôžem nič zaručiť...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Aj tak by sa dala opísať etapa môjho života, ktorú určite každý z nás už prežil. Pocit, kedy uzavrel jednu kapitolu a s jej koncom prišla ďalšia. Lepšia. Každý pozná sklamanie, po ktorom skôr, či neskôr nasleduje pocit naplnenia a radosti. Pre športovca je to možno nešťastne prehratý zápas, no vie, že o týždeň bude všetko inak. Pre rodiča je to možno plač jeho dieťaťa, po nezhode. Na druhý deň sa však všetko vyrieši a z mrakov zas vyjde slnko. Pre chalana, alebo dievča v mojom veku je to zrejme najčastejšie láska. Sklamanie, rozchody, klamstvo, nevera, či klasické „nie“ vtedy, keď chceme počuť „áno“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čas však plynie. Nie je to deň, ani mesiac, kedy sa v mojom živote preklopila jedna strana na druhú. Nie, nebolo to vtedy jednoduché, no problému som sa postavil tvárou v tvár a som tomu rád. Keby som to totiž nebol prekonal, nebolo by ma čakalo to krajšie. To, čím si ešte teraz nie som istý. Viem ale, že ten správny čas príde. Možno, že už o deň-dva zistím, že je tu niekto, komu na mne záleží viac ako len na niekom od koho niečo potrebuje. A možno nie. Možno ešte prejde veľa dní, kedy budem zaspávať s rozumom pár kilometrov na západ. Možno sa však raz prebudím a zistím že to už nie je pár kilometrov, lebo si dotyčná tých pár kilometrov ku môjmu srdcu odkráčala. Treba však rátať aj s druhou možnosťou. Život nie je fér, no každý má nejaké problémy. Verte mi však, že vo dvojici (v tej správnej) sa problémom čelí omnoho ľahšie, ako keď ste sám.

Branislav Račko

Branislav Račko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študentom žurnalistiky na Katolíckej univerzite v Ružomberku a fotoreportérom tlačovej agentúry SITA Zoznam autorových rubrík:  ŠportNázoryO fanúšikochOsobnéFotografie

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu