reklama

Na čajíku...

Víkend skončil. Mal by som sa asi tešiť, že ťa znovu uvidím. Neviem však, či sa vôbec budeš chcieť so mnou ešte niekedy stretnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vedel som, že dnes musím ísť na kontrolu do nemocníce, nebolo to však pre mňa dôležité. Primár bol milý chlápek, povedal, že sa jedná o pomerne zriedkavú vec. Nie je u nich zvykom obväzovať polámané nechty. Namastil mi ho a povedal sestričke, nech mi ho obviaže. Obviazala. Až keď som sedel v autobuse som zistil, že mi ho zaviazala o ukazovák, ktorý potrebujem na fotenie. Musel som si to teda previazať sám. Po chvíli som vystúpil z busu a zašiel do nákupného centra prečítať si noviny, dať čajík. Už nie pivo... Čierny čajík...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedel som tam, v kaviarni, kde sme zvykli spolu zájsť. Väčšinou si si tam objednala mojito. Sedel som na gauči, kde sme sedávali spolu. Cítil som sa na ňom zvláštne. Sedel som tam, popíjal čaj a premýšľal, aké by to bolo sedieť tam s tebou. Sedela by si oproti mne. Usmievala by si sa tak nádherne, ako to vieš len ty. Ja by som obdivoval krásu tvojich očí a vlasov, na ktoré som mal vždy slabosť. Chytil by som ťa za ruku a vychutnával si ten úžasný pocit. Že stojíš pri mne. Teraz som v neisote. V neistote, v akej som ešte nebol. Úplnej. Modlím sa za to, že raz len tak prídeš a povieš: "Stojím pri tebe, už ťa neopustím, spolu to zvládneme." Ja sa bez boja nevzdám.

Branislav Račko

Branislav Račko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študentom žurnalistiky na Katolíckej univerzite v Ružomberku a fotoreportérom tlačovej agentúry SITA Zoznam autorových rubrík:  ŠportNázoryO fanúšikochOsobnéFotografie

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu