reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislav Račko

Branislav Račko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študentom žurnalistiky na Katolíckej univerzite v Ružomberku a fotoreportérom tlačovej agentúry SITA Zoznam autorových rubrík:  ŠportNázoryO fanúšikochOsobnéFotografie

reklama

Šport

Moje pamätné futbalové zápasy: MŠK Žilina - Chelsea FC

Branislav Račko

Moje pamätné futbalové zápasy: MŠK Žilina - Chelsea FC

Mal som len 10 rokov. Bol som na prázdninách u babky na východe našej republiky, keď hrala Žilina 2.predkolo Ligy Majstrov proti Maccabi Tel Aviv. Pravdu povediac, Žilina ma vtedy vôbec nezaujímala. Sledoval som ten dvojzápas len kvôli tomu, aby som vedel ako uspejú. Na moje prekvapenie postúpili, keď dali gól 3 minúty pred koncom. Pár dní na to sa konal žreb 3.predkola. V novinách som sa dozvedel, že Žiline prisúdil môj obľúbený tím - Chelsea.

  • 6. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Matchday, alebo čo cítim v sobotu

Branislav Račko

Matchday, alebo čo cítim v sobotu

Pre bežných ľudí neznámy pojem. Sobotu berú ako deň, kedy si môžu pospať po náročnom týždni v práci alebo v škole. Ja im to nezazlievam. Pre mňa je však sobota všetkým. Niekedy novým začiatkom, no aj zmyslom života. Už od svojich 10 rokov totiž soboty trávim na futbale. K srdcu mi prirástol klub Dukla Banská Bystrica.

  • 6. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu